Jesteśmy agencją rekrutacyjną zajmującą się poszukiwaniami specjalistów IT na rynek niemiecki oraz polski. Spośród innych agencji wyróżnia nas specjalizacja w rynkowej niszy – sektorze automotive. Należymy do bazy dostawców Grupy Volkswagen, co potwierdza naszą wysoką pozycję na rynku oraz zaufanie, jakim obdarzają nas renomowani klienci.
Choć naszą główną specjalizacją jest sektor automotive, nie zamykamy się na inne sektory techniczne, takie jak inżynieria przemysłowa, awionika, robotyka czy inne dziedziny technologiczne. Dzięki zgranemu zespołowi oraz przemyślanej strategii z powodzeniem realizujemy międzynarodowe projekty rekrutacyjne dla czołowych reprezentantów branży. Zdobyty na przestrzeni lat know-how, narzędzia sourcingowe, rozbudowana sieć kontaktów, nieszablonowe metody działania i komfortowe warunki pracy przekładają się na uznanie renomowanych partnerów oraz możliwość prowadzenia interesujących projektów rekrutacyjnych.
Zadania
- Pozyskiwanie nowych klientów: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie firm z branży automotive i IT, które mogą być zainteresowane naszymi usługami, w szczególności usługami rekrutacyjnymi. Tworzenie i realizacja planów akwizycji klientów, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów.
- Pozyskiwanie nowych klientów: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie firm z branży automotive i IT, które mogą być zainteresowane naszymi usługami, w szczególności usługami rekrutacyjnymi. Tworzenie i realizacja planów akwizycji klientów, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów.
- Budowanie relacji strategicznych: Nawiązywanie i utrzymywanie strategicznych relacji z partnerami dystrybucyjnymi oraz klientami w sektorze automotive i IT na rynku wtórnym (Independent Aftermarket) w całej Europie. Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla interakcji biznesowych.
- Strategia wzrostu sprzedaży: Opracowywanie, komunikowanie, wdrażanie i utrzymywanie strategii wzrostu sprzedaży, zgodnej z celami przychodowymi dla regionu. Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych, szczególnie w obszarach automotive i IT, oraz kierowanie ich realizacją.
- Polityki handlowe i ceny: Tworzenie i utrzymywanie polityk handlowych. Przeprowadzanie analiz rynku i konkurencji, w tym analizę docelowych cen, szczególnie w sektorze automotive i IT.
- Zgodność i wsparcie: Zapewnienie zgodności z odpowiednimi wymaganiami biznesowymi i marketingowymi. Pełne wsparcie dla zarządzania zakładem w kwestiach związanych z relacjami z klientami oraz dostosowywanie działań do specyficznych wymagań sektora automotive i IT.
Czego oczekujemy?
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Biegłość w komunikacji w języku angielskim
- Dobra organizacja pracy własnej
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Komunikatywność
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Kreatywność i wytrwałość
- Uczciwość i sumienność
- Dbałość o szczegóły, systematyczne podejście do pracy oraz doskonałe umiejętności organizacyjne
- Mile widziane studia kierunkowe, takie jak magisterium z Ekonomii, Finansów lub pokrewnego kierunku
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 (pozwalająca między innymi na swobodną komunikację z potencjalnym klientem)
Oferujemy:
- pogłębianie swoich kompetencji w niszowym sektorze i technologiach
- możliwość rozwoju w kierunku rekrutacji 360 (sprzedaż)
- elastyczne godziny pracy
- komfortowe warunki pracy
- narzędzia niezbędne do pracy
- swobodę w działaniu (metoda prób i błędów / testowanie alternatyw) i zaufanie
- stabilne miejsce pracy
- prywatne ubezpieczenie
- kartę MultiSport
- kameralny, zgrany zespół
- szkolenia
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku angielskim lub polskim klikając w przycisk powyżej „Aplikuj na to stanowisko”.
Powrót do listy